haha, made my day

hej bloggen ;)
har solat i en timme idag, riktigt skönt! sen därefter blev det duschen eftersom jag hade kokosolja över hela mig haha.
därefter blev det bup, gick la sådär? aja, sen när jag och mamma skulle hem, så stack vi till donken först och käkade, sen tog vi bussen hem :)
hände världens sjuka grej när vi var på väg hem! :o
vi satt och pratade om grejer osv, sen helt plöstligt kommer en bil, och tror ni då fan inte att han sitter och runkar medan han kör eller? HAHA, jag knäckte mig! seriöst, jag skrattade som fan! made my day :D
nu har vi precis käkat tacos, och syrran kom hem idag. sen har jag fått min mammas gamla mobil också, hihi :)

puss!



Kommentarer
Postat av: lova

i need to talk to u

2011-05-06 @ 14:48:38
URL: http://lovap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0