hemmaaa & andu drog nyss!

hejj bloggen!
träffade andu därute typ för en liten stund sedan och då blev det typ att dra hem till mig osv.
vi skulle egentligen dra ut med några grabbar, fast det orkade vi inte, ställde in det, och fastnade vid datan istället, HAHAHA.
hon drog typ nyss, så nu har jag ingenting att göra. försöker typ hitta någon jag kan sova hos eller något sånt, men typ ingen kan ;s drygt.

fan vad läskigt innan också btw!
liksom.. jag satt på gula lagets uppehållsrum, väntade på att mina vänner skulle sluta och jag va själv.. TRODDE jag. sen kommer typ 8 killar där, två st sätter sig bredvid mig så jag liksom sitter fast. och 3 killar sitter på den andra bänken och två killar står upp. därefter började dem viska lite grejjer och kollar på mig direkt efter och börjar skratta? och sen frågade dom mig hur gammal jag va, ifall jag gick på den skolan, vart jag gick, vilken klass jag gick i, hur gammal jag va, hur många syskon jag hade, hur gamla dom va och vad dom hette? dum nog som jag var så svarade jag.. så liksom satt dom där i nästan en minut och bara GLODDE på mig utan att säga ett skit liksom? sen därefter börjar dom skratta. och typ sånt.. så jag bara bad en kille som gjorde så jag satt fast att be honom gå ut liksom, för jag skulle  gå. då säger en kille; men vafan, sitt kvar här och snacka med oss! men jag ba; nej, jag måste dra. så blir en skit förbannad, och en kille drar i min tröja typ lite snabbt, men jag lyckas komma undan. den andra killen bara; men förfan, stanna kvar här och snacka med oss förhelvete!
haha.. scary :(
detdär ser ut som värsta berättelsen, så ska sluta skriva nu. vi hörs, pussssss!


a fake smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0