Linnea Gustavsson




min bästavän, mitt hjärta, mitt allt.
hjärtat, du vet väll att jag saknar dig något otroligt? liksom, vart fan hade jag stått utan dig nu?
hade jag vart den person jag är nu? hade jag levt? hade jag KÄMPAT? egentligen.. vad fan är kämpa?
jag har bara stått kvar här och lekt som om jag mår bra hela jävla tiden, med dig vid min sida
skulle fylla 12 år det året jag skrev detdär på bilden, jag svär, fyfan vad jag skrattade!
men nu? när fan snackar vi? liksom aldrig längre, och jag saknar det något jävligt otroligt mycket.
du är liksom som min storasyster, du skrev alltid att du ville ha en lillasyster som mig.
som du kunde bråka med, älska, och reta. vi har alltid haft så jävla kul tillsammans, förutom alla bråken.
så länge jag kan skapa några minnen med dig, så är det bra, jag älskar det förfan!
jag hade aldrig stått här jag står idag, ifall jag inte hade haft dig vid min sida, eller fått ditt jävla stöd
minns du när jag var kär i Mattias? jag bad dig skriva och massa sånt till han, men han ville liksom inte ens försöka, och jag började lipa.
du sa till mig " den mannen som är rätt för en kvinna, skulle aldrig få sin kvinna och gråta"
jag tänkte efter där då, hade jag tänkt så själv ens? hade jag det?
hade jag levt efter jag blivit dumpad och jag mådde så jävla  dåligt som man ens kunde må? hade jag vetat vad kärlek är? hade jag fått känna kärleken?
men med dig så vet jag hur allting är, jag vet hur det är att ha roligt & inte behöva le ett fejkt leende.
du är äkta, så jävla fin, bra och underbar, du är min finaste vän hjärtat.

och när du skulle fira nyår 2009 med oss? fyfan så kul vi hade, men när klockan tickade tolv, jag sprang in och lipade tills jag kvävdes eftersom det va 1 år sen min bror dog. fyfan för det!
du började också gråta, det minns jag. jag minns allting som hände den kvällen. du fanns där för att stötta mig, och jag önskar du kunde gjort det varenda nyår. varenda dag efter nyår, för jag vill kunna gråta ut & snacka med den jag verkligen litar & älskar på


det är varför jag älskar dig



osminkad jävlar, men ändå lika fina.. eller iaf du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aadå

2011-04-03 @ 00:38:53
Postat av: Linnea

vad du är fin lillan.. helt galet och du är lillasystern jag aldrig fick. Jag försvinner ingenstans inte du heller och snart är det sommar så ska vi ta igen allting som vi har missat.

Är du ledsen så är jag ledsen, du är en del av mig glöm aldrig det! Jag finns alltid här, all kärlek till dig. din text fick mig att gråta, du är världsbäst

2011-04-03 @ 11:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0