TILL PAMELA OK? / lova

hihi ny design till dig gumman! hoppas du gillar den ;) du får säga till om jag ska ändra nått, poss loveu
haha bild på mig yeeeee

Pamela: Första gången vi ens snackade med varann var via bilddagboken tror jag! sen blev det facebook osv. Vi pratar med varann om allt och du vet att jag alltid ställer upp, alltid står vid din sida när det behövs och försvarar dig när du vill. Jag hoppas vi kan träffas i sommar, prata, skratta, festa, umgås tillsammans för du verkar så jävla go och jag vill träffa dig irl för du betyder så obeskrivligt mycket för mig. Första gången du ens skrev till mig kändes det helt awesome och det var dig jag vände mig till när jag hade problem eller något sådant. Du kommer med bra tips om vad jag ska göra och hur jag ska lösa allting och samma sak gör jag med dig, eller försöker iaf, och hoppas du känner att jag alltid finns oavsett tid på dygnet eller vad det än gäller, så nu vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0