du suger. du är ingenting längre.

11/12 - 10 - 3/1-11 ..
det var inte värt dem fyra månaderna vi höll på. jag har spenderat så mycket tid på dig, och då slutar det såhär. det blev inte ens månad, du lät inte de bli det. men helt ärligt, jag orkar inte bry mig längre. du gör som du vill, du kommer ju väldigt mycket längre på det.


-
min helg har vart såhär:
fredag - skolan & sedan hem typ, sen kommer jag inte ihåg direkt vad jag gjorde senare mot kvällen&så.
lördag: vakna tidigt, fixa mig, sen vidare till jobbet för att vara värdinna!
och idag, så har jag bara duschat, och massa sånt typ. skulle egentligen ut och träffa krille också, men jag orkade inte. får nog ta igen det imorgon istället!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0