kärlek

Kärlek är tydligen komplicerat, för rätt många. Det beror ju på hur man tar kärlek? Vissa tar det seriöst, vissa inte. Jag har varit tillsammans med en underbar grabb nu i exakt 1 månad, och det har varit den underbaraste tiden i mitt liv. Många utav hans vänner som jag också är vän med nu har sagt att vi är perfekta tillsammans, och att dem önskar mitt och hans bästa. För att vara helt ärlig så tror jag att hans och mitt förhållande kommer hålla riktigt länge, och ifall man ska hoppas på det bästa, livet ut. Jag har aldrig varit så kär som jag är i honom, det är han som får mig att le varenda dag, han som får mig orka allting, han som får mig att kämpa vidare. Han är allting, han hjälper mig med allting, när det är som svårast så vet jag att han alltid finns där. Han är finast och det finns ingen annan för mig än honom, jag är verkligen sjukt lycklig & kär i honom! Vill inte ha någon annan. Visst, vi kan bråka ibland, tjafsa ibland osv. Men jag trodde att ett förhållande behövde sånt för att det skulle kunna hålla..?
Varje gång jag kysser honom, så lever jag i ett paradis. Finns seriös inget bättre än att spendera tid med just honom, för det är den tiden allting är som bäst för mig!
Jag älskar dig Daniel, glöm aldrig det, du är den enda för mig, och kommer alltid vara. Tänker aldrig lämna dig, och jag hoppas på att du aldrig kommer lämna mig. 210611, bästa datumet någonsin. Ily!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0