svar på frågorna, nu lägger jag ner bloggen.

JAG SVARAR PÅ FRÅGORNA,
OCH EFTER DET LÄGGER JAG NER BLOGGEN!
Vill ni att jag ska börja igen om ett tag så får ni antagligen tjata på mig. Pussss!


Postat av: blaablaablaa

är det sant, att du inte med på gympan ba för att du e för smal ???

Svar: Dock så är det inte för att jag är "för smal" som gör att jag inte är med gympan. Jag är redan tillräckligt smal, och är jag med på gympan, då BLIR jag smalare.. Därför är jag inte med på gympan.

 

Postat av: emelie andersson

vrf började du och blogga?

Svar: Jag har ingen aning faktiskt! Jag har haft blogg förr osv, http://ppamelaorellanaa.blogg.se/ .. Men jag slutade, för att det började bli jobbigt. Mina läsare sänktes, ingen kommenterade, osv, då hade jag definitivt ingen lust att blogga alls, eftersom ifall ingen gör det så är det inte kul.. :)

Postat av: Nur

vet du vad du ska välja för pgr (gymnasiet)?
vem tar modell bilderna ?

Svar:
1. Hmm, jag vet inte faktiskt! Haha :) Men jag har funderat på att börja på spa & fitness, som min syster. Men jag vill också bli psykolog, sån psykolog som hjälper barn & ungdomar. Men dock börjar jag bara 8an snart, så jag har ju tid att tänka! :D
2. Beror på vilka modell bilder du menar..? Men annars, så är jag modell på en modellagentur. Heartland Model Agency, hehe :)!

 

Postat av: Anso

Vilken klass ska du börja i?
Hur lång är du och vad väger du?
Blir du brun på sommaren?
Vad är dina framtidsplaner?
Favorit butik?
Musiksmak?
Vad ska ni göra på lovet?
Bästa film du sett?
Längsta förhållande?
Hur långt har du gått med en kille?
Vilka bloggar läser du?

Svar:
1. 8an.
2. Jag är 1,65 och väger ca 38-40 kg.
3. Nej, eller jo det beror på hur länge och hur ofta jag solar. Ifall jag bara är ute och går, så nej då blir jag inte brun. Oftast.
4. Att definitivt INTE ha några barn.. jo, kanske 1. Har egentligen ingen tålamod till barn haha... Och att vara gift, ha ett bra jobb, och en underbar man! :)
5. Ginatricot.
6. Spansk musik :) & definitivt Pitbull!
7. Vi? Men ehm, jag vet faktiskt inte. Den 25e ska jag förmodligen till Skåne, och den 1e ska jag till Varberg med Laura, för hon ska tydligen shoppa. Och sen ska vi träffa en pojk, ehehe! ;) Sen någon gång i slutet utav Juli, så blir det ner till Skåne igen till Helsingborgsfestivalen.. Sen vet jag inte! :o
8. Åh.. har faktiskt sett rätt många bra filmer! :o Good luck chuck är nog en utav dem bästa.
9. Alltså detta kommer bli komplicerat. Jag blev tillsammans med en kille 11 december, han ville ta paus typ den 14-15 någon gång där, jag gjorde slut den 22e tror jag det va, och någon gång runt 27-28 blev vi tillsammans igen.. Och den 3 Januari gjorde han slut, så ca 3 veckor?
10. Verkligen INTE till något som leder inom sex eller något sådant. Isåfall bara strul.
11. Läste min bästavän's blogg och sånt som var jättebra, men jag tror faktiskt hon har tagit bort den! Annars brukar jag läsa, http://lovap.blogg.se/ osv.

Postat av: Robin u know who ;)

har du sugit snopp ?

Svar: Angår inte dig. Men nej det har jag inte..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0