nytt inlägg, typ.

shaaaa snyggingar!
just nu gör jag typ ingenting, lyssnar på musik och chillar bara. rätt så mysig onsdagskväll!
helgen består väll att kanske sova hos Nattah, eller hon hos mig. vet inte direkt.
min dag har typ vart sådär, stannade hemma från skolan och gick till bup på möte istället, och sedan drog jag hem. några timmar därefter drog jag till eurostop och var med Sanna en liten stund, kände att jag behövde komma ut lite faktiskt! kan vara  rätt skönt ibland. sen drog man till Nattah också en liten stund faktiskt, blev att käka där! (: våfflor & kött. sjuukt gott !
min dag var iaf såhär.
nu ska jag iallafall sitta här och typ tråka som en idiot och sedan sova, eftersom jag måste till skolan imorrn.
vi hörs antingen senare eller imorgon, puss!



en annan bild utav alla andra mina modellbilder. vi höres, posshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0