böblöblböblö

HAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖR. daaaamn!
kollade nyss på facebook osv, så kollar jag igenom en polares bilder & logg, haha shit! dog lite där. en brud som jagar han som fan osv, hahahahhahaha fyyyyfaaaaaaaan, och alla typ driver med henne, men det fattar hon inte? HAHAHHAA..
men jaja, idag har det inte varit så jättevarmt och så, vafan! :(
alltså seriöst, stör mig verkligen på killar som typ frågar random brudar ifall dom e kåta, busiga i cam osv? hur äckligt är inte det? ÅÅÅHH så jävla stört! hade kunnat smälla till varenda en, seriöst.

nu blir det att käka lite tacos, sen därefter vet jag inte. kanske stan? HÖÖÖRS BABY! :D


han här har frågat mig tusen ggr ifall jag är kåt eller busig, åååhhh. cp

Kommentarer
Postat av: Mathilda - Unique & Fabulous

HEEEJ

2011-05-12 @ 20:05:56
URL: http://mpeterssons.blogg.se/
Postat av: Kayla

blocka honom då?

2011-05-22 @ 12:12:14
URL: http://mokedestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0