haha facebook. där man hittar alla<3

hej bloggen! :D
har inte gjort något speciellt idag, bara skolan, och efter man slutade så blir de att dra till skolsköterskan eftersom jag skulle träffa en skolläkare osv osv osv.. blev riktigt förbannad därja, men jaja skitsamma.
sen drog jag hem, och när jag satte mig vid datan så började de åska? vafan :( de fortsatte åska i en timme, jag blev skiiiit sur. men nu har de slutat, och nu sitter jag vid datan och gör ingenting! haha (a)

hahaha, är på rethumör så lägger in en liten bild som jag tog från fb mellan mig och en polare nyss! ;)


Kommentarer
Postat av: Maja

sjukt fin är du. :o

2011-05-11 @ 20:42:43
URL: http://majaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0