slut med smink ett tag

hej bloggen!
seriöst, jag har funderar på detta as länge. jag använder smink typ varenda dag osv, hur drygt är inte det? och mascaran tar slut fort som fan och jag har inte råd att köpa nya hela tiden.
så jag har fan bestämt mig för att sluta sminka mig, åtminstone.. ja, när det e skola och såna grejer :)
när det är fest och såntdärt, så fattar man ju, men haha ah.
sitter här och har nyss käkat choklad som egentligen är till bröd, och snart ska jag kolla på film som mina systrar kollade på igår, men inte jag! för jag somnade.. :o HAHA

men jaja, vi hörs senare. puss :*

Kommentarer
Postat av: maja

klicka dig in och va med i min veckans blogg? skulle vara sååå skoj att ha just dig med !:D

2011-05-19 @ 17:22:13
URL: http://majaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0