wooho!

hej bloggen! :)
blev skola idag och liksom.. på gympan så skulle jag orientera SJÄLV och skit, hatar orientering. men jaja, och sen har jag liksom shorts på mig, fast lite kortare typ? köpte dem utan att testa haha.. men ahja, och dom killarna som går & kör förbi, glor som idioter på mig! :O jag lovar, jag skrattade som fan! HAHAHA..
men jaja, ehm.. syrran är inlagd på sjukhuset och har varit det sen igårnatt, hon åker förmodligen hem ikväll eller imorgon bitti. STUDIEDAG IMORGON, hihi (a)
sen blev det hem till papi och käka där, blev riktigt mätt kan jag säga!
sen sitter jag härhemma nu med syrran, och vi gör ingenting speciellt, hahah.

pussheeeeeej! :)
blogggarrr senareee



Kommentarer
Postat av: lova

hej pam vad gör du? :D:D:D:D:D:D:d:D:D:D::D:D:D:D

2011-05-10 @ 18:53:17
URL: http://lovap.blogg.se/
Postat av: lova

TÄNKER DU INTE SVARA PÅ MIN KOMMENTAR HAAAAA?!?!??!?!

2011-05-10 @ 19:07:21
URL: http://lovap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0